Nový aplikátor kejdy High pressure tanker HFW 25 000 Individual Tridem











Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího















30 km/h version with EC type-approval and COC papers (with underrun protection
mudguards and side marker lights in yellow)
support weight 2000 kg)
Running gear
chassis
Tridem chassis
Angle iron frame reinforcement
Shaft without offset
Shaft
sword
3 braked axles
centre fixed
front and rear steered
hydraulically lockable (1 hydraulic connection required)
Shaft: made by BPW
with 410 mm x 180 mm brake drum
Cardan shaft with wide working angle on one side
Wheels
mudguards
6300 kg at 40 km/h
4625 kg at 65 km/h
connectors
hydraulic slide lock at the rear of the pressure line (1 control device required)
Lighting
front position lamps
white
LED lighting 12 V 7-pole plug
Traction
front position lamps
white
LED lighting 12 V 7-pole plug
Traction
Adjustable drawbar
lower linkage
Ball head K80 (d=80 mm)
Tension rod suspension with tank tilting cylinder and mechanical support leg (1 pair of hydraulic connections required)
Parabolic suspension Gigant Plus chassis
Accessories
2 wire air brakes with ALB
Steel tank
galvanized
3 breakwater walls
Rear cleaning hatch
D 600 mm
Hydraulic thruster approx
600 x 600 mm front with ladder and position indicator (1 pair of hydraulic connections required)
Reciprocating pump 6500 l front with discharge line to the end of the tank power requirement approx
60 kW
Level indicator
Flushing line for centrifugal pump
internal mixer with 3 way valve (1 hydraulic connection required)
Options on request
at extra cost
3 braked axles
front steered
centre rigid
rear steered
hydraulically lockable (1 hydraulic connection required)
3 braked axles
front and rear power steering
centre rigid
tractor conversion to be done by the customer
steering linkage K50
Starting aid with control panel (only possible with air suspension)
Support bracket for curtains with tube curtains
four-point hydraulics up to 2 000 kg
Support bracket for curtains with tube curtains
four-point hydraulics up to 4 500 kg
Hydraulic four-point linkage: lifting capacity 2 000 kg cat
2 (1 hydraulic connection required)
Hydraulic four-point linkage: lifting capacity 4 500 kg cat
3 (1 hydraulic connection required)
central greasing block for Tridem chassis
mechanical axle shift (not possible with hydraulic and air suspension)
Hydraulic axle shift (1 double-acting drive shaft required
not possible with hydraulic and air suspension)