Forwarder Komatsu 855.1













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího



Forwarder: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Rok: 2015;
Motohodiny: 16700;
Motor: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Systém řízení: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Čistá hmotnost: 18 t;
Hmotnost nákladu: 14 t;
Nákladní plocha: Standart 3 bunks;
Převodovka: 8WD;
Pneumatiky přední náprava, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky přední náprava, stav: 30%;
Pneumatiky zadní nápravy, velikost: 710x26,5;
Pneumatiky zadní nápravy, stav: 30%;
Model nakladače: CRF 8.1;
Délka nakladače: 10m;
Sedadlo: BE-GE 3000;
Předehřívač (Webasto);
Sluneční clony;
Rádio;
Kamerové zobrazení: Zadní;
Pracovní světla: LED;
Plnicí čerpadlo hydraulického oleje;
Hasicí systém;
Kryt kapoty motoru;
Forwarder: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Year: 2015;
Motor h.: 16700;
Engine: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Control system: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Net weight: 18 t;
Load weight: 14 t;
Load area: Standart 3 bunks;
Transmission: 8WD;
Tires front axle, size: 710x26,5;
Tires front axle, condition: 30%;
Tires rear axle, size: 710x26,5;
Tires rear axle, condition: 30%;
Loader Model: CRF 8.1;
Loader Lenght, m: 10m;
Seat: BE-GE 3000;
Pre heater (Webasto);
Sun blinds;
Radio;
View Camera: Rear;
Working lights: LED;
Hydr. oil refill pump;
Fire extinguish system;
Engine hood guard;
Forwarder: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Jahr: 2015;
Motorstunden: 16700;
Motor: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Kontrollsystem: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Nettogewicht: 18 t;
Lastgewicht: 14 t;
Ladefläche: Standart 3 bunks;
Getriebe: 8WD;
Reifen Vorderachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Vorderachse, Zustand: 30%;
Reifen Hinterachse, Größe: 710x26,5;
Reifen Hinterachse, Zustand: 30%;
Lader-Modell: CRF 8.1;
Laderlänge, m: 10m;
Sitz: BE-GE 3000;
Vorwärmer (Webasto);
Sonnenschutz;
Radio;
Kamera anzeigen: Rückseite;
Arbeitsscheinwerfer: LED;
Hydrauliköl-Nachfüllpumpe;
Feuerlöschanlage;
Motorhaubenschutz;
Forvarders: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Gads: 2015;
Motor h.: 16700;
Motors: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Vadības sistēma: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Iekārtas svars: 18 t;
Krava: 14 t;
Kravas platforma: Standart 3 bunks;
Transmisija: 8WD;
Riepas priekšējā ass: 710x26,5;
Protektora atlikums pr. ass: 30%;
Riepas aizm. ass: 710x26,5;
Protektora atlikums aizm. ass: 30%;
Krāns: CRF 8.1;
Izlices garums: 10m;
Krēsls: BE-GE 3000;
Autonomais sildītājs;
Saulessargi;
Radio;
Skata kamera: Aizmugurējā;
Gaismas: LED;
Hidr. eļļas uzp. sūknis;
Ugunsdzēšanas sistēma;
Motora pārsega aizsargs;
Forwarder: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Rok: 2015;
Motogodziny: 16700;
Silnik: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Układ sterowania: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Waga netto: 18 t;
Ciężar ładunku: 14 t;
Obszar ładowania: Standart 3 bunks;
Transmisja: 8WD;
Opony oś przednia, rozmiar: 710x26,5;
Stan opon – oś przednia: 30%;
Opony oś tylna, rozmiar: 710x26,5;
Opony oś tylna, stan: 30%;
Model ładowarki: CRF 8.1;
Długość ładowarki, m: 10m;
Siedzenie: BE-GE 3000;
Podgrzewacz (Webasto);
Rolety przeciwsłoneczne;
Radio;
Kamera: Kamera tylna;
Światła robocze: LED;
Pompa do uzupełniania oleju hydraulicznego;
System gaśniczy;
Osłona maski silnika;
Форвардер: Komatsu 855.1 (F540)
(Ref.Nr.:F540);
Год: 2015;
Мотор час.: 16700;
Двигатель: 66 AWI. 6,6l 6-cylinder, turbo with Commonrail. EUStage IIIB and EPA Tier 4 Interim. 150 kW (204 hp).;
Система управления: Maxi PC X20, MaxiXplorer;
Масса нетто: 18 t;
Грузоподъемность: 14 t;
Грузовая платформа: Standart 3 bunks;
Трансмиссия: 8WD;
Колёса на передний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на передний мост, состояние: 30%;
Колёса на задний мост, размер.: 710x26,5;
Колёса на задний мост, состояние: 30%;
Кран, модель: CRF 8.1;
Длина крана, м: 10m;
Сиденье: BE-GE 3000;
Автономный подогрев;
Солнцезащитные экраны;
Радио;
Камера обзора: назад;
Ксенон: LED;
Насос заправки гидр. масла;
Система пожаротушения;
защита капота двигателя;