Gumový pás VULCAN AGRI - 24x6x35 (avant) - R571656 pro pásového traktoru John Deere 8RX - 8RX310 / 8RX340 / 8RX370 / 8RX410













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

- 24" (610mm) breit
Das Formen und Vulkanisieren der Spikes, Führungsnoppen und des Raupenkörpers in einem Schritt erhöht die Festigkeit und Ausreißfestigkeit der Spikes und Führungen.
Jede Raupe besitzt eine über die gesamte Breite der Raupe verteilte Lage aus Spannseilen mit einem Durchmesser von 5,4 mm, die für die Widerstandsfähigkeit gegen Zugkräfte sorgen.
- 24" wide (610mm)
The single-step moulding and vulcanisation of the studs, guides and body of the track enhances the strength and tear resistance of the chevrons and guides.
Each track has a layer of 5.4mm diameter tension cables distributed across the entire width of the track, providing resistance to tensile stress.
- Oruga delantera - 24" de ancho (610mm)
El moldeado y la vulcanización en un solo paso de los tacos, las guías y el cuerpo de la oruga mejoran la fuerza y la resistencia al desgarro de los tacos y las guías.
Cada oruga tiene una capa de cables de tracción de 5,4 mm de diámetro distribuidos por toda la anchura de la oruga, que proporcionan resistencia a la tracción.
• Chenille AVANT
• 24" de large (610mm)
Le moulage et la vulcanisation en une seule étape des crampons, des plots de guidage et du corps de la chenille renforce la solidité et la résistance à l'arrachage des chevrons et des guides.
Chaque chenille possède une nappe de câbles de tension de 5.4mm de diamètre, répartie sur toute la largeur de la chenille, et qui assurent la résistance aux efforts de traction.
- Gąsienica przednia - szerokość 24" (610 mm)
Jednoetapowe formowanie i wulkanizacja kołków, kołków prowadzących i korpusu gąsienicy zwiększa wytrzymałość i odporność na rozdarcie szewronów i prowadnic.
Każda gąsienica posiada warstwę linek napinających o średnicy 5,4 mm, rozmieszczonych na całej szerokości gąsienicy, które zapewniają odporność na naprężenia rozciągające.
- Șenile față - 24" lățime (610mm)
Modelarea și vulcanizarea în o singură etapă a chevronilor, a chevronilor de ghidare și a corpului șinei sporește rezistența și rezistența la rupere a chevronilor și a ghidajelor.
Fiecare șină are un strat de cabluri de tensiune cu diametrul de 5,4 mm distribuite pe întreaga lățime a șinei, oferind rezistență la tracțiune.
- Передняя гусеница - ширина 24 дюйма (610 мм)
Одноэтапная формовка и вулканизация шипов, направляющих и корпуса гусеницы повышает прочность и устойчивость к разрыву шевронов и направляющих.
Каждая гусеница имеет слой натяжных тросов диаметром 5,4 мм, распределенных по всей ширине гусеницы, что обеспечивает устойчивость к растягивающим нагрузкам.
- Передня гусениця - ширина 24" (610 мм)
Одноступеневе формування і вулканізація шипів, напрямних і корпусу гусениці підвищує міцність і стійкість до розриву шевронів і напрямних.
Кожна гусениця має шар натяжних тросів діаметром 5,4 мм, розподілених по всій ширині гусениці, що забезпечує стійкість до розтягуючих навантажень.