Nový rozmetadlo chlévské mrvy Metal-Fach N280/1









≈ 605 000 Kč
Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího







































Specyfikacje:
- Model: N280/1
- Prędkość transportowa (max.) : 40km/h
- DMC konstrukcyjna: 11460 kg
- Ładowność konstrukcyjna (polowa): 8000kg
- Ładowność transportowa: 8000kg
- Masa własna: 3460 kg
- Obciążenie oka dyszla pionowe (max) : 1560kg
- Pojemność skrzyni ładunkowej (bez nadstaw / nadstawy 0,5m): 8,9 m3
- Długość / Szerokość / Wysokość przestrzeni ładunkowej: 4120 / 1960 / 1100 mm
- Wymiary gabarytowe bez nadstaw Długość / Szerokość / Wysokość: 6670 / 2350 / 2800 mm
- Wysokość podłogi skrzyni od podłoża: 1190 mm
- Wysokość załadunku: 2250 mm
- Ogumienie: 500/50-17
- Zapotrzebowania mocy (min.) : 80 KM
- Zasuwa skrzyni ładunkowej
- Drabinka
- Oko stałe ø40mm
- Wał WOM
- Hamulce pneumatyczne 2-przewodowe
- Komplet błotników
- Hydraulika 2-sekcyjna
- Kliny podporowe
- Belka tylna przeciwnajazdowa
Wyposażenie dodatkowe:
- - Deflektory mechaniczne (klapy, osłony) kierunku rozrzutu obornika: 3 080 PLN
- Hamulce hydrauliczne: 1 430 PLN
- Hamulec najazdowy: 5 500 PLN
- Automatyczny regulator siły hamowania - zawór alb - dopłata* - wymagane przy homologacji EU: 1540 PLN
- koła 500/50-17"": 3 200 PLN
- WOM szerokokątny: 1500 PLN
- Elektronicznie precyzyjne sterowanie podłogi (pokrętło do płynnego sterowania prędkośći): 5 000 PLN
- Elektronicznie sterowanie podłogą (pilot przewodowy +/-): 2100 PLN
- Dopłata do homologacji EU: 0 PLN
- Lakierowanie skrzyni pod inny kolor niż standardowy: 2200 PLN